Gynekologická sůl - sůl pro ženy

Obchodní podmínky Sdílet na Facebooku

Vynikající pomocník v boji s infekcemi a záněty, pomáhá s vaginální mykózou a bakteriální vaginózou. Ulevuje otokům a bolestem hráze po porodu, hojí poporodní hemeroidy.

Více o gynekologické soli

Gynekologická sůl znamená okamžitou úlevu

Gynekologicka sul pro zeny

Pro koupel či výplach doporučují gynekologové:

• Při vaginálních infekcích - zejména při mykóze (kvasinková infekce), při bakteriální vaginóze...
  • Při výtocích, gynekologických zánětech.
  • Po užívání antibiotik pro vyrovnání pH.
  • Po gynekologických zákrocích a operacích.
  • V prvním stadiu onemocnění hemeroidy.
  • Před porodem pro schopnost vyrovnat pH pochvy a snížit tak riziko infekce.
  • Po porodu po provedeném nástřihu či samovolném natržení hráze.

Působení sedací koupele či vaginálního výplachu s Gynekologickou solí:

• Zabraňuje vaginálním obtížím (svědění, výtok, zarudnutí, podráždění, pálení), ulevuje bolesti a otoku
  • Hubí choroboplodné zárodky a parazity, bakterie, houby, (např. rodu Candida).
  • Udržuje poševní rovnováhu, optimální pH.
  • Dezinfikuje a hojí citlivé prostředí v okolí rány/jizvy, zklidňuje
  • Přináší svěží pocit v intimních partiích, regeneruje vaginální sliznici.

Nové bezpečné složení - výhodnější balení - příznivá cena:

Originální Gynekologická sůl DERMAPRO je unikátní produkt s ověřenými účinky.
Byla vyvinuta speciálně pro zdraví a hygienu žen a dívek a díky jedinečnému receptu přináší úlevu a řeší i vleklé potíže.
Neobsahuje žádný chemický element, nemá vedlejší účinky a nevyvolává alergie.
Mohou používat ženy a dívky bez omezení věku, pro akutní i opakující se problémy.
Mohou používat ženy v těhotenství a po porodu.
Koupele a výplachy jsou ideální pro zdraví ženy pro pocit úlevy, svěžesti a čistoty
Gynekologická sůl má příjemnou vůni a ve vodě se snadno rozpouští..
S růžovou mašličkou na obalu pomáhá ženám s nádorovým onemocněním prsu v projektu "Růžová vlnka pomáhá".
Gynekologická sůl se již stala součástí lékaři doporučovaných procedur v našich předních českých lázních.

Návod na přípravu koupele a výplachu:

Pro sedací koupel: rozpustit 50/100 g přípravku ve 3,5/7 litrech teplé vody ( 5-10 sedacích koupelí).
Záleží na velikosti použitého zařízení/nádoby a pohodlí během ošetření.
Užijte sedací lázeň po dobu cca 10 minut s průběžným oplachováním intimních patií.

Pro vaginální výplach 3-4 čajové lžičky Gynekologické soli na 1/2litru teplé vody (cca 25 výplachů).
Doporučujeme použít balenou vodu či vodu přavařenou.
Výplachy se provádějí speciálním aplikátorem který zakoupíte ve zdravotnických potřebách nebo v lékárně.
Náš tip:
jako alternativu lze pro aplikaci k vnitřnímu zavedení roztoku použít například i pro tento účel zakoupenou injekční stříkačku..

Upozornění před použitím:
Pokud použijete výrazně menší množství vody než je doporučeno, může být lázeň nepříjemná, až pálivá.
Pocit jemného štípání při koupeli je normální reakcí, důkazem že sůl správně účinkuje.
Pokud jste alergická na heřmánek vyzkoušejte nejdříve menší dávku a vyčkejte, zda tato složka nevyvolá reakci.
U vážnějších, dlouhodobých potíží není nutné koupele přerušit, ale je vhodné navštívit lékaře.
Po užití lázně či výplachu doporučujeme omytí čistou vodou.

Dle potíží:

Mírnější průběh zánětu, infekce: 1x denně po dobu 4 dní
Silné potíže provázející bolest, svědění, výtok: 2x denně po dobu 4 dní
4 koupele/výplachy použité za sebou jsou vhodné proto, aby se dosáhlo účinné likvidace veškerých škodlivých bakterií nebo kvasinek, které záněty a infekce způsobují.
Pro udržení dosažené formy - užijte koupel 1x za 10 dní
Kdykoli lze použít koupel či výplach z důvodu prevence (po koupání ve volné přírodě, po návštěvě bazénu, po intimním styku, pro intimní očistu...)

Použití v těhotenství a po porodu:
V těhotenství, po porodu či po operaci použijte dle potřeby, v případě potíží.
Obecně se doporučuje 1-2x denně po dobu jednoho týdne , při dodržování doporučeného návodu.
V těhotenství je poševní sliznice vnímavější pro kvasinkovou infekci. Nejvyšší počet infekcí se objevuje ve třetím trimestru.
Vyšší hladina pohlavních hormonů zvyšuje hladinu cukru v pochvě, což zlepšuje podmínky pro množení a růst Candid.
Při dodržení návodu a určitých zásad (pro budoucí rodičku nejsou vhodné teplé celotělové koupele, nebo je vhodné je konzultovat) lze lázeň či výplach s Gynekologickou solí jako prevenci bezpečně užívat.
V období před porodem je použití Gynekologické soli vhodnou prevencí. Schopnost vyrovnat pH vaginální sliznice redukuje riziko případné infekce.
V období po porodu Gynekologická sůl pomáhá s poraněním hráze a s poporodními hemeroidy. V případě komplikovaného porodu, např. císařským řezem, nebo pokud si nejste použitím jista, konzultujte s vaším lékařem.

Dokonalé spojení účinných složek =  Minerály Mrtvého moře +  Růžové dřevo + Exkluzivní heřmánkové oleje

Účinné složky Gynekologické soli jsou na přírodní bázi, bez nežádoucích vedlejších účinků.
Mimo základní a nejvíce obsažené léčebné minerály jako je hořčík, vápník, brom a draslík obsahuje sůl Mrtvého moře dalších 22 minerálů a stopových prvků v jejich unikátní ojedinělé kombinaci, která se nikde v přírodě nenalézá..
Některé z minerálů nenajdete v žádném jiném moři nebo oceánu.

Hořčík - Draslík: pomáhá udržovat rovnováhu tekutin v těle, pozitivně ovlivňuje krevní tlak a srdeční rytmus. Zlepšuje buněčný metabolismus, udržuje optimální úroveň vlhkosti pokožky a omezuje praskání jemných cévek.
Hořčík (Mg): má význam pro správnou činnost metabolismu, zlepšuje imunitní funkce, zabraňuje vzniku ledvinových kamenů a srdečním nemocem. Pomáhá také psychice a proti únavě, navozuje relaxaci. Reguluje srdeční rytmus a svalové stahy. Zpomaluje procesy stárnutí. Je antialergický a snižuje přecitlivělost kůže.
Sodík (Na): má velký význam pro udržení osmotického tlaku v buňkách. Napomáhá látkové výměně mezi buňkami a umožňuje snáze vylučovat toxické látky.Chrání tělo proti nadměrné ztrátě tekutin,vyrovnává úrovně krevních plynů a ovlivňuje aktivitu svalů.
Chlór (Cl): Vyrovnává všechny minerály v buňkách a těle, má dezinfekční účinky.
Brom (Br): desinfikuje, pomáhá hojit kožní nemoci, především lupénku, zklidňuje citlivá nervová zakončení v pokožce, pomáhá regulovat správnou funkci štítné žlázy. Zklidňuje záněty, uklidňující účinky na nervový systém.
Vápník (Ca): Nezbytný pro regulaci srdečního svalu a nervového přenosu, pro tvorbu a ochranu kostí a zubů. Má posilňující účinky na buňky pokožky aktivuje enzymy..
Zinek (Zn) -napomáhá rychlejšímu hojení ran, podporuje obnovu buněk pokožky. Působí proti akné.
Jód (I): Velmi důležitý pro buněčný metabolismus a nezbytný pro výrobu tyroxinu, který zásadně reguluje metabolickou energii.
Síra soli obsahuje široké spektrum antiseptik proti bakteriím, houbám, choroboplodným zárodkům a parasitům, jako je například druh Candida.
Esenciání oleje z Růžového dřeva:  Antispetické a antimykotické účinky, s účinky proti Candidě albicans. Utišuje, harmonizuje, zlepšuje náladu. Celkově zklidňuje při napětí a stresu. Regeneruje kožní buňky a pomáhá stimulovat imunitní systém.
Exkluzivní heřmánkové oleje:  Přírodní heřmánek v koupeli má protizánětlivý účinek. Příznivě působí při onemocněních kůže, ošetřování špatně se hojících ran, brání tvoření jizev. Pomáhá při hemeroidech, otoku, různých zánětech a ulevuje od bolesti.
Směs heřmánku lékařského a heřmánkového oleje Ormenis má konejšivý, antimikrobiální a protizánětlivý efekt.
Předností jsou významné antiseptické, antialergické a zklidňující účinky.

Důležitá informace:

DERMAPRO Gynekologická sůl neobsahuje syntetickou parfemaci, má velmi příjemnou vůní esenciálních olejů..
Neobsahuje konzervanty, parabeny, neobsahuje pižmo ani žádné živočišné přísady.
Výrobek 100% české kvality který doporučují lékaři.

Doplňující informace k produktu:

Gynekologická sůl je volně prodejný přípravek, doba expirace od data výroby 2 roky (uvedeno na obalu).
Produkt je schválen a certifikován pro trh EU.  Jsme výhradním distributorem v ČR.