Gynekologická sůl - sůl pro ženy

Obchodní podmínky Sdílet na Facebooku

Vynikající pomocník v boji s infekcemi a záněty, pomáhá s vaginální mykózou a bakteriální vaginózou. Ulevuje otokům a bolestem hráze po porodu, hojí poporodní hemeroidy.

Více o gynekologické soli

Obchodní a dodací podmínky

Úvod

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.gynekologicka-sul.cz.
Upravují vztah mezi prodávajícím (provozovatelem) a zákazníkem, jsou závazné pro obě strany.
Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Všeobecné obchodní podmínky změnit.
Tuto změnu nelze uplatnit zpětně, na již přijaté objednávky.

Objednávka

Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
Přijaté objednávky jsou závazné, přijetí objednávky je zákazníkovi potvrzeno informativním mailem na zadaný e-mail.
Není stanoven minimální odběr zboží a není nutné se pro objednávku zboží registrovat.
Při objednání většího počtu balení, si vyhrazujeme právo na vyřízení objednávky dle individuálních podmínek.

Objednávku zadáváte:

a) prostřednictvím elektronického formuláře
Podmínkou platnosti je vyplnění všech povinných údajů.
Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena zahrnující kupní cenu zboží a poštovné.
Přijetí objednávky Vám potvrdíme informativním mailem.
V případě, že se vyskytnou nějaké nesrovnalosti, neprodleně nás prosím e-mailem, nebo telefonicky, kontaktujte. 

b) případně lze ojednat i telefonicky na čísle: +420 605 284 074
Uvedené ceny jsou konečné, včetně DPH.

Stornování objednávky ze strany nakupujícího- nepřevzetí zásilky

V případě nepřevzetí zboží dle objednávky (vyjma nepřevzetí z důvodu poškození), v případě nedoručitelnosti zboží z důvodu chybně uvedené dodací adresy ze strany zákazníka, nebo v případě pozdního stornování, kdy zásilka je již vyexpedována, je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím náhradu škody za účelně, skutečně vynaložené náklady s realizací objednávky, zejména náklady spojené s odesláním objednávky (poštovné, dopravné, apod.).
Opětovné zaslání zásilky je možné pouze při platbě předem, s naúčtováním realizovaného a ušlého poštovného.

Dodací podmínky, expedice

Zásilky jsou vyřizovány denně, v pracovních dnech od pondělí do pátku.
Pokud objednáte zboží na dobírku v pracovní den nejdéle do 13:00 hodin, může být zásilka ještě tentýž den expedována.
Termín dodání obvykle do druhého až třetího dne od přijetí objednávky.

Zboží v rámci ČR je námi zasílano diskrétně, prostřednictvím GLS.

  • Na dobírku - poštovné a balné činí 55 Kč. Platíte až při jeho převzetí.
  • Uhrazení platby předem na náš účet - poštovné a balné 35 Kč. Po připsání platby na účet je zboží ihned expedováno.
  • Osobní odběr v Chrudimi, v masážním salonu,  neúčtujeme žádné poplatky, je zdarma.  Je ale nutné předem domluvit termín vyzvednutí.
  • Při odběru 2 a více balení produktu vám není poštovné a balné účtováno.

GLS Vám doručí Vaši zásilku většinou již následující pracovní den od převzetí zásiky. Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. GLS rozváží v pracovní dny, od 8 do 18 hodin, obvykle volá předem a domluví se na doručení individuálně dle Vašich možností. Přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem. V případě nezastižení Vám bude zanecháno oznámení a doručující pracovník se Vám pokusí doručit Vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Při opětovném nezastižení Vám bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Proto doporučujeme u objednávky uvést číslo mobilu na kterém jste k zastižení! Pokud vás kurýr nezastihne, nechá vám v poštovní schránce oznámení, tato informace vám současně bude také zaslána emailem.
Můžete se obrátit na ústřední depo GLS, s číslem Vaší zásilky. +420 840 123 456.
Můžete sledovat pohyb vaší zásilky, zde. Po zadání čísla zásilky se vám zobrazí aktuální stav.

Výdejní místo pro osobní odběr - vždy pouze po předchozí po domluvě:  Masážní salon mySea, Žižkovo nám.103, Chrudim II.

Odstoupení od smlouvy - Reklamace

U nás nakupujete s jistotou, že nepodstupujete žádná rizika. Vaše spokojenot je pro nás důležitá, proto Váš požadavek na odstoupení od smlouvy či případnou reklamaci jsme připraveni řešit bez zbytečných průtahů, se snahou Vám maximálně vyjít vstříc.
Odstoupení od smlouvy
Zboží lze vrátit podle platných právních předpisů do 14 dnů od převzetí , bez udání důvodu.
Musí být splněny následující podmínky:
- oznámení o vrácení zboží zaslat e-mailem, faxem, doporučeným dopisem apod.
- zákazníku musí zaslat zboží - kompletní, nepoškozené, nepoužité - v uvedené 14denní lhůtě (určující je datum odeslání) na adresu provozovatele jako cenný, obchodní nebo doporučený balík
Zboží zašlete v původním obalu ( pokud bude narušen originální obal, není možné takové zboží přijmout zpět z hygienických a bezpečnostních důvodů)
Zásilky na dobírku nebudou přijaty - z důvodu potřebné kontroly kompletnosti a stavu zboží před vrácením peněžní částky
Kupní cena Vám bude vrácena nejdéle do 15 dnů od vrácení zboží. Jediné náklady, které jste povinni hradit, jsou skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (poštovné).
Reklamace
Reklamace musí být uplatněna včas a v souladu se stanovenými pravidly..
Za vady vzniklé při přepravě zboží k reklamaci neodpovídáme.
Dopravce za zboží během přepravy ručí. Proto doporučujeme, aby si kupující VŽDY zásilku při přebírání od dopravců důkladně prohlédl, zkontroloval neporušenost obalů, počet balíků. V případě poškození zásilku nepřebíral a ihned na místě sepsal s pracovníkem protokol o poškození - škodní protokol a tento zaslat prodávajícímu. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče a v případě mechanického poškození zboží uplatněte reklamaci co nejdříve na příslušné poště, v případě dodání GLS nás kontaktujte.Lze zdokumentovat i pořízenou fotografií ( např. z mobilního telefonu apod.) Pokud je převzetí zásilky kupujícím od dopravce stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození zásilky není žádný nárok.
Sdělte nám prosím co nejdříve tuto skutečnost, aby jsme s Vámi mohli dohodnout další postup. Na základě zaslané kopie zápisu o škodě (faxem, e-mailem, poštou), můžeme reklamaci vyřešit, např. zaslat novou zásilku.

Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů.
Kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů prodávajícím. Vyplněním závazné objednávky v rámci www.gynekologicka-sul.cz kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
Svěřené osobní údaje kupujícího provozovatel použije pouze za účelem dodání zboží objednaného v internetovém obchodě kupujícímu, pokud kupující sám neurčí jinak.
Provozovatel se zavazuje, že všechna data potřebná pro objednání zboží na dálku, jsou zabezpečena, a budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a pro interní potřebu - nebudou poskytnuta třetím osobám, ani jinak zneužita.
V případě, že si bude zákazník přát svá data z databáze odstranit, na základě písemné žádosti se zavazujeme, že budou všechna uchovávána data vymazána.